پکیج تور های تجربه محور

برای مفهوم گردشگری تجربه گرا، تعاریف مختلفی ارائه شده است؛ برخی آن را نوعی از گردشگری می‌دانند که با انواع متداول‌تر گردشگری متفاوت است. برخی نیز، آن را با پیشنهادهایی با درجه تمایز نسبتاً بالا و ارزش ناملموس مشخص می‌کنند که گردشگران آن را در مکانی مشخص و زمانی معین دریافت می‌کنند. در واقع این نوع از گردشگری، تغییری به‌سمت سفرهای آگاهانه‌تر است. هسته گردشگری تجربه‌ محور، با حضور و مشارکت کامل شخص آمیخته شده است؛ به‌این صورت که شما می‌توانید تجربه‌ای مشابه مردم محلی آن مکان داشته باشید و خود را در فرهنگ و محیط غرق کنید، تا تجربه‌ای واقعی‌تر و غنی‌تر داشته باشید.

برای اینکه تفاوت یک سفر تجربه محور و یک سفر سنتی را بهتر درک کنیم، بیایید به عناصری که موجب تبدیل خدمات ساده‌ای مانند تورهای سنتی به یک تور تجربه‌گرا می‌شوند، بپردازیم:

احساسات: ایجاد فعالیت‌هایی که احساسات و عواطف گردشگر را درگیر می‌کنند.

تفکر: ارائه فعالیت‌هایی که خلاقیت را تحریک می‌کند و برای گردشگر تازگی دارد. چنین فعالیت‌هایی فکر را آزاد و انعطاف‌پذیر می‌کند و موجب یادگیری می‌شود.

اقدام: ارائه تجربیات فیزیکی و تعاملی بین گردشگران و ساکنان محلی که برای معنا بخشیدن به تجربیات، عنصری مهم است.

همذات‌پنداری: تمرکز بر فعالیت‌هایی که احساسات شخصی را تحریک می‌کنند و به احساسات فردی گردشگر می‌رسند؛ معمولاً اقداماتی هستند که گردشگر را در تماس مستقیم با بافت اجتماعی و فرهنگی مقصد قرار می‌دهند.

برای اینکه گردشگری تجربه گرا اتفاق بیفتد، استفاده از مجموعه‌ای از این عناصر برای درگیری بیشتر با مقصد، لازم است.

تور تجربه فدکس تریپ چیست؟

فدکس تریپ برای اینکه کیفیت و تجربه جذابی از یک سفر رویایی را برای شما ممکن کند. تور تجربه محور را ایجاد کرده تا شما تمام چیز هایی که تمایل دارید رو حس کنید و تجربه کنید و با بافتمان خود یکی کنید.

حالا شاید سوال باشه این تور ها چی هستن و چه جوری میشه از آن ها استفاده کرد.

تور های تجربه به دوقسمت کلی تقسیم میشوند در فدکس تریپ:

1.تور هایی که گردشی هستن و نیاز به انجام کاری نیست و گشت زدن در جاهایی است که تجربه و خاطره ایجاد میکنه

2.تورهایی که مهارت به شما یاد میدهد و تجربه انجام چیزی رو به شما میده که تا حالا کسب نکرده بودید

توی تور اول شما میتوانید شهر ها و مسیر هایی که در سفر شما این تور ها وجود دارد را انتخاب کنید و گشت و گذار در مسیر ها و مکان هایی که کمتر دیده شدن و بوی خاطره و تجربه جذابی به جا میزارن

و توی تور دوم شما رو با کار هایی مثل (نانوایی سنتی - چایی چینی - سفالگری - حصیر بافی - و...) هر هنری که ترکیبی از جذابیت و سنت اون شهر توش هست را به ارائه میدهیم تا تجربه یک خاطره بسیار ناب رو به یادیاد بسپارید با فدکس تریپ.

تور تجربه را چه جوری میشه اننخاب کرد و خرید؟

تور های تجربه محور را به دوصورت میتوانید بهش دسترسی داشته باشید:

1. به صورت کد تخفیف روی توری که خریداری میکنید از فدکس تریپ به شما هدیه داده میشود و میتوانید استفاده کنید.

2. تور های ویژه را خریداری کنید که روی این تور ها توی برنامه سفرش دیده شده این تور ها برای سیر کردن این مسیر توسط این تجربه های ناب سفر

چه جوری از کد تخفیف استفاده کنید؟

برای استفاده از کد تخفیف تور های تجربه محور ، ما اومدیم از یک همراه بسیار خاطره ساز که تخصصش توی این زمینه است استفاده کردیم تا به شما این امکان رو بدیم بتونید هر توری که شما تمایل دارید رو ببینید و استفاده کنید و اون هم اکتیک هست.

شرکت اکتیک (WWW.ACTIC.IR) با ما همراه میشه برای خلق یک تجربه جذاب و ناب از سفری که شما سیر میکنید و خاطره ای رو به شما هدیه میدهد که سالیان سال به همراه و در ذهن خود به یاد خواهید سپرد.

شما کد تخفیف خود را در هنگام خرید تور از فدکس تریپ دریافت میکنید و وارد سایت اکتیک شده و برای خرید تور تجربه خود اقدام میکنید و این باعث میشه شما با کد تخفیفی ه در دست دارید بتوانید بهترین قیمت رو برای این تور دریافت کنید.

چه جوری از تور VIP استفاده کنیم؟

زمانی شما تور های خاص و ویژه فدکس تریپ را خریداری کنید روی برنامه سفر شما این تور تجربه لحاظ شده است و به هنگامی که وارد محل اقامت خود شوید این هماهنگی برای اجرا تور با شما انجام میشود.

لیدر های بسیار با تجربه و حرفه ای شما رو به شروع یک تجربه با کیفیت هدایت میکنند و این شروعی برای خلق یک سفر رویایی است.

با فدکس تریپ کیفیت بالای سفر را تجربه خواهید کرد. و به جای داشتن رویای سفر ، سفری رویایی داشته باشید.

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران