خدمات ویزا

اخذ ویزا یا روادید یکی از مراحل سفر است که بسیاری از گردشگرها قبل از عزیمت با آن درگیر می‌شوند. خیلی از افراد نمی‌دانند که ویزا چیست و اصلا چرا باید برای درخواست ویزا اقدام کنند. برای آن که موضوع روشن شود فکر کنید که شما می‌خواهید سفری به شمال کشور داشته باشید و در ویلای یکی از آشنایان خود اقامت داشته باشید. آیا ممکن است که بدون اجازه وارد خانه آن‌ها بشوید؟ ویزا هم دقیقا سندی است که به گردشگرها مجوز ورود به خاک یک کشور دیگر را می‌دهد.

خدمات ویزا در فدکس تریپ

دریافت ویزا برای ورود به کشورهای مختلف یک کار تخصصی است و نیاز به آماده سازی مدارک دارد. ما در فدکس تریپ این امکان را فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید خدمات تخصصی ویزا را با استفاده از راهکار پرداخت آتی فدکس دریافت کنید.

خدمات ویزا در فدکس تریپ شامل 4 مرحله است:

1. مشاوره تخصصی ویزا

ما بهترین کارگزارهای اخذ ویزا را برای شما در فدکس تریپ پیدا کرده‌ایم و با تکیه بر تجربه بهترین‌ها، با هزاران پرونده موفق خدمات مشاوره ویزا ارائه می‌کنیم.

2. تشکیل پرونده ویزا

ما به شما کمک می‌کنیم تا با پر کردن صحیح فرم درخواست ویزا و آماده سازی مدارک مورد نیاز ویزا بتوانید، شانس خود را برای اخذ ویزا بالا ببرید.

3. وقت سفارت

خدمات ویزا در فدکس تریپ شامل اخذ وقت سفارت برای تحویل مدارک و انگشت نگاری نیز هست. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما وقت سفارت بگیریم.

4. پیکاپ ویزا

پس از اعلام نتیجه صدور ویزا توسط سفارت‌هایی که در ایران نمایندگی ندارند، مثل آمریکا و کانادا، شما باید برای دریافت ویزای خود به همان کشوری که برای انگشت نگاری رفته بودید، سفر کنید. اما ما در فدکس تریپ با بهترین قیمت و کیفیت خدمات پیکاپ ویزا را برای شما انجام می‌دهیم.

انواع ویزا

هدف شما از سفر نوع ویزای شما را مشخص می‌کند. اگر شما به قصد تفریح و سیاحت به کشور مورد نظرتان سفر می‌کنید، باید برای اخذ ویزای توریستی کشور مقصد درخواست بدهید. اما اگر اهداف شغلی و بازرگانی دارید باید برای انواع ویزاهای دیگر درخواست بدهید. دسته بندی انواع ویزاها بر اساس هدف سفر به شکل زیر است:

ویزای توریستی:

ویزاهای توریستی اغلب برای گردشگرانی صادر می‌شود که با هدف گشت و گذار یا دیدار با خانواده و آشنایان به کشور مقصد سفر می‌کنند. مدت زمان این ویزا بسته به کشور مقصد متفاوت است و ممکن است از 2 هفته تا 5 سال متفاوت باشد.

ویزای تجاری و کاری:

اگر با هدف کار و تجارت قصد سفر به کشور دیگری را دارید باید برای ویزاهای کاری و تجاری اقدام کنید. ویزاهای کاری و تجاری بر اساس قوانین کشورهای مختلف با شرایط متنوعی صادر می‌شوند.

ویزای تحصیلی:

اگر قصد تحصیل در کشور مقصد را داشته باشید باید یک پرونده تحصیلی تشکیل دهید و برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنید. دریافت ویزای تحصیلی منوط به اخذ نامه پذیرش از دانشگاه مقصد است، در غیر این صورت شما هیچ شانسی برای اخذ ویزا نخواهید داشت.

ویزای ترانزیتی:

ویزای ترانزیتی به گردشگرها اجازه می‌دهد تا بتوانند در فرودگاه یک کشور از پرواز قبلی خود پیاده شده و برای ادامه مسیر سوار هواپیمای بعدی شوند.

ویزای درمانی:

اگر بیماری جهت یک عمل جراحی درمانی قصد سفر به یک کشور دیگر را داشته باشد، می‌تواند برای اخذ ویزای درمانی اقدام کند. البته دریافت ویزای درمانی شرایط خاصی دارد و بیمار باید عدم توانایی کشور مبدا جهت درمان خود را با اسناد و مدارک اثبات نماید.

هر کدام از انواع ویزاها می‌تواند در قالب‌های یک بار ورود و چند بار ورود باشد. با اخذ ویزای یک بار ورود یا ویزای سینگل شما فقط یک بار می‌توانید وارد کشور مقصد شده و پس از خروج از آن باید مجدد برای اخذ ویزا اقدام کنید، حتی اگر از مدت زمان ویزای شما باقی مانده باشد.

ویزاهای چند بار ورود یا مولتی به شما اجازه می‌دهند که در تمام مدت اعتبار ویزایتان بتوانید در کشور مقصد رفت و آمد داشته باشید.

هزینه اخذ ویزا

هزینه پذیرش پرونده و صدور ویزا در سفارت هر کشور متفاوت است و بسته به نوع ویزایی که شما درخواست می‌دهید و مراحل اخذ ویزا متفاوت است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از شرایط و هزینه درخواست ویزا با شماره 92002044 – 021 داخلی 900 و 999 تماس بگیرید.

مدارک لازم برای اخذ ویزا

مهم‌ترین مدارک برای دریافت ویزا شامل مدارک هویتی مثل کپی شناسنامه و پاسپورت شما، مدارک شغلی و گواهی تمکن مالی شماست. البته پس از مشخص شدن کشور مقصد و هدفتان از سفر احتمالا باید مدارک دیگری نیز ضمیمه پرونده خود کنید. کارشناسان ویزای فدکس تریپ به شما کمک می‌کنند تا پرونده ویزای خود را به بهترین شکل ممکن تشکیل دهید.

چطور خدمات ویزا در فدکس تریپ را دریافت کنیم؟

برای دریافت خدمات ویزا در فدکس تریپ کافیست با شماره‌ 92002044 – 021 داخلی 900 و 999 تماس حاصل نمایید تا مشاورهای فدکس تریپ به شما برای ورود به این مسیر کمک کنند.

چرا ویزا را از فدکس تریپ بخریم؟

شما می‌توانید با عضویت در فدکس و اخذ اعتبار همیشه فدکس خدمات ویزا را به صورت اعتباری خریداری کنید. در این روش شما فقط 10% مبلغ اولیه ویزا را پرداخت کرده و مابقی را می‌توانید طی چند مرحله در ماه‌های آتی خریداری نمایید.

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران