خدمات سفر فدکس تریپ برای اعضای باشگاه مشتریان فدکس

اعضای باشگاه مشتریان فدکس می‌توانند کلیه خدمات سفر اعم از بلیط هواپیما، رزرو هتل و تورهای داخلی و خارجی را با استفاده از اعتبار خود از فدکس تریپ خریداری نمایند.

چطور با اعتبار فدکس خود بلیط هواپیما بخریم؟

با مراجعه به سایت Fadaxtrip.ir و انتخاب قسمت پرواز در بالای کادر جست و جو می‌توانید کلیه پروازهای داخلی، خارجی را به صورت یکطرفه، دو طرفه و چند مسیره جست و جو نمایید. در صورتی که در جست و جوی پروازها به مشکلی خوردید و یا سوالی در خصوص بلیط‌های هواپیما داشتید با پشتیبانی 92002044 – 021 داخلی 900 و 999 تماس بگیرید.

پس از انتخاب بلیط و وارد کردن اطلاعات مسافرها در مرحله پرداخت درگاه فدکس را انتخاب نمایید و خرید خود را با اعتبار فدکستان انجام دهید.

چطور با اعتبار فدکس خود رزرو هتل انجام دهیم؟

با مراجعه به سایت فدکس تریپ و انتخاب قسمت هتل در بالای کادر جست و جو می‌توانید کلیه هتل‌های داخلی و خارجی را در سایت مشاهده و خرید کنید. اگر هتلی مدنظر شما است که در نمایش سایت وجود ندارد، حتما با پشتیبانی تماس بگیرید.

ما می‌توانیم تمام هتل‌های موجود در سایت Booking.com را در سراسر دنیا برای شما رزرو کنیم. بنابراین تنها به جست و جوی در سایت اکتفا نکنید و حتما نیازتان را با ما درمیان بگذارید.

پس از انتخاب هتل و وارد کردن اطلاعات مسافرها در مرحله پرداخت درگاه فدکس را انتخاب نمایید و خرید خود را با اعتبار فدکستان انجام دهید.

چطور با اعتبار فدکس خود تور بخریم؟

شما دو راه برای خرید تور در سایت فدکس دارید. اول این که در بالای کادر جست و جو (هتل+پرواز) را انتخاب نمایید و بسته‌های پیشنهادی در سایت را مشاهده نمایید. این امکان برای مسیرهای داخلی که می‌خواهید فقط هتل و پرواز بگیرید و مسیرهای خارجی مثل استانبول و عمان که نیاز به ویزا ندارند مناسب است.

راه دوم مشاهده پکیج‌های تور در بخش تور در منوی اصلی سایت و سپس تماس با پشتیبانی سایت و استعلام نرخ به روز پکیج‌ها است. در نظر داشته باشید که با توجه به تغییر لحظه‌ای نرخ‌ها ممکن است قیمت برخی پکیج‌ها تغییراتی داشته باشد.

در صورتی که نیاز به بیمه مسافرتی و ویزا در سفرهای خارجی دارید، بهتر است که با پشتیبانی فدکس تریپ تماس بگیرید و پکیج کامل تور را با بهترین نرخ از کارشناسان ما دریافت نمایید.

راه‌های تماس با پشتیبانی فدکس تریپ :

روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 18 :

92002044 – 021 داخلی 900 و 999

ساعت 18 تا 22 و روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیل:

09393438247 بهزاد

09129674166 براتی

شما می‌توانید درخواست سفر خود را از طریق تلگرام و واتس اپ نیز برای شماره‌های ذکر شده ارسال نمایید.

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران