خدمات سازمانی فدکس تریپ

فدکس تریپ با راه‌اندازی بخش توسعه بازار سازمانی در تلاش است تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را در اختیار سازمان‌ها، شرکت‌ها، ارگان‌ها، بانک‌ها و ... در حوزه خدمات گردشگری و تشریفاتی قرار دهد.

از جمله اهداف راه‌اندازی این بخش ارائۀ تسهیلات سفر به پرسنل به صورت اعتباری و همچنین دسترسی سریع به کارشناسان فدکس تریپ جهت پاسخ‌گویی آنی به سوالات، نیازها و مشکلات احتمالی است. ما در بخش بازار سازمانی به دنبال آن هستیم که دغدغه‌های مدیران سازمان‌ها را کاهش دهیم.

خدمات شرکت فدکس تریپ برای سازمان‌ها و شرکت‌ها:

1. رزرو هتل‌های پنج ستاره، چهارستاره، سه ستاره و مراکز اقامتی ممتاز در تهران و مقاصد مختلف داخلی و خارجی با نرخ ویژه جهت ماموریت‌های سازمانی و سفرهای تفریحی پرسنل

2. تهیۀ بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس به مقاصد داخلی و خارجی

3. اجاره خودروهای دربستی اتوبوس، میدل باس، ون و سواری جهت تشریفات

4. ترانسفر فرودگاهی پرسنل و میهمانان

5. اجرای تورهای متنوع تفریحی و آموزشی در بیش از 160 مسیر ایرانگردی درقالب تاریخی، فرهنگی، طبیعت‌گردی، تهرانگردی و تشویقی از یک‌روزه تا چندروزه به صورت گروهی و انفرادی

6. ارائه خدمات ویزا

7. برگزاری تورهای خارجی به صورت گروهی و انفرادی

8. رزرو سالن، برگزاری همایش‌، سمینار و مراسم‌ ویژۀ سازمانی در تهران و شهرهای سراسر کشور

سفارش تور اختصاصی برای مهمانان خارجی

ما برای مهمانان خارجی شما تور اختصاصی با هر نوع خدماتی که نیاز داشته باشید، طراحی خواهیم کرد. در صورتی که نیاز دارید تا یک تورلیدر مسلط به زبان مهمانان شما برای استقبال و همراهی از فرودگاه به هتل و یا بدرقه از هتل به فرودگاه آن‌ها را همراهی کند، آن‌ها را برای جلسات یا گشت در شهر همراهی کند و در صورت نیاز به آن‌ها در خرید یا هر کار دیگری که دارند کمک کند.

تماس با بخش توسعه بازار سازمانی

در صورت تمایل به عقد قرارداد همکاری و یا برگزاری جلسۀ حضوری بخش توسعه بازار سازمانی فدکس تریپ جهت پاسخگویی با راه‌های ارتباطی زیر در خدمت شماست.

شماره تماس شرکت: 91002044 داخلی 900 و 999

موبایل و واتس اپ : 09124167817 خانم براتی

و ایمیل: N.barati@fadax.ir

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران