تورهای اختصاصی

تورهای اختصاصی برای آن دسته از افرادی طراحی شده است که دوست دارند، تعداد روز سفر و برنامه سفرشان را خودشان انتخاب کنند. در این تورها فرقی نمی‌کند که شما چند نفر باشید و چه برنامه‌ای مد نظر شما باشد، ما تمام خواسته‌های شما را به بهترین نحو برگزار می‌کنیم.

چرا تورهای اختصاصی؟

تورهای اختصاصی به خواست و سلیقه شما طراحی می‌شوند. کافیست شما تعداد نفرات و ترجیحات خود در سفر را به ما بگویید و ما صفر تا صد سفر را برای شما طراحی و چیدمان می‌کنیم.

در این تورها یک ماشین، که نوع آن بسته به تعداد نفرات انتخاب می‌شود، در کل سفر در اختیار شما است و یک تورلیدر اختصاصی در تمام طول سفر شما را همراهی خواهد کرد.

هزینه تورهای اختصاصی بسته به تعداد نفر مسافرها متغیر است و ما بعد از دریافت اطلاعات سفارش از سمت مشتری قیمت را اعلام خواهیم کرد.

تورهای اختصاصی برای چه کسانی اجرا می‌شود؟

تورهای اختصاصی می‌تواند برای یک نفر تا حداکثر دو اتوبوس 44 نفره اجرا شود. فرقی نمی‌کند یک نفر باشید یا 80 نفر، ما بهترین خدمات و برنامه را، در تور اختصاصی، برای شما اجرا خواهیم کرد.

علت محدودیت اجرا در یک تور، برای حداکثر 88 نفر، حفظ کیفیت و ارائه خدمات مناسب به کلیه گردشگرها است.

تورهای اختصاصی با چه وسیله نقلیه‌ای اجرا می‌شود؟

تورهای اختصاصی یک تا 3 نفر با ماشین سواری، تورهای بالای 4 نفر تا 8 نفر با ون H350، تورهای 8 تا 12 نفر با هایس و تورهای بالای 12 نفر تا 18 نفر با مینی بوس و تورهای بالای 18 نفر با اتوبوس توریستی اجرا خواهد شد. این نوع انتخاب وسیله نقلیه بر اساس استاندارد و برای اجرای تور با بالاترین کیفیت و بهترین هزینه است. در صورت تمایل مشتری برگزاری تور در وسیله نقلیه مورد نظر مسافر انجام خواهد شد.

اقامت در تورهای اختصاصی چگونه است؟

در تورهای اختصاصی نوع اقامتگاه بر اساس انتخاب مشتری مشخص خواهد شد. در صورتی که تعداد گردشگرهای تور زیاد باشد و اقامتگاه‌های منطقه ظرفیت نداشته باشد، تور را بین چند اقامتگاه تقسیم خواهیم کرد.

تورلیدر اختصاصی

در تمام تورهای سفارشی یک تورلیدر گردشگرها را همراهی خواهد کرد. این تورلیدر قطعا بر اساس تخصص و تجربه و تسلط به منطقه مقصد انتخاب خواهد شد و به گردشگرها کمک خواهد کرد تا تجربه بهتری داشته باشند.

سفارش تور اختصاصی برای مهمانان خارجی

ما برای مهمانان خارجی شما تور اختصاصی با هر نوع خدماتی که نیاز داشته باشید، طراحی خواهیم کرد. در صورتی که نیاز دارید تا یک تورلیدر مسلط به زبان مهمانان شما برای استقبال و همراهی از فرودگاه به هتل و یا بدرقه از هتل به فرودگاه آن‌ها را همراهی کند، آن‌ها را برای جلسات یا گشت در شهر همراهی کند و در صورت نیاز به آن‌ها در خرید یا هر کار دیگری که دارند کمک کند.

سفارش تور اختصاصی

در صورتی که تمایل به سفارش تور اختصاصی دارید می‌توانید از راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس شرکت: 91002044 داخلی 900 و 999

موبایل و واتس اپ : 09124167817 خانم براتی

و ایمیل: N.barati@fadax.ir

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران