برگزاری رویداد

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها و مدارس در طول سال رویدادهای متنوعی با اهداف گوناگون برگزار می‌کنند. فدکس تریپ می‌تواند رویدادهای مدنظر شما را با بهترین قیمت و کیفیت با تمام گزینه‌های درخواستی شما برایتان برگزار کند.

فرقی نمی‌کند جشن سالانه شرکت باشد یا یک رویداد بزرگ برای معرفی محصول جدیدی که دارید، ما تمام مراحل برگزاری رویداد را از صفر تا صد برای شما انجام خواهیم داد.

برای ثبت سفارش برگزاری رویداد کافیست تعداد نفرات و نوع رویداد را به ما بگویید تا ما بهترین پیشنهادهایمان را به شما ارائه کنیم.

رویدادها در کجا برگزار می‌شوند؟

ما محل برگزاری رویداد را بسته به نوع آن مشخص می‌کنیم. شبکه گسترده‌ای از سالن‌های مناسب برگزاری رویدادها را داریم. بهترین پیشنهادها را از بین سالن‌های هتل‌ها، مراکز تفریحی و ... برای شما می‌آوریم.

رویدادها چگونه برنامه ریزی می‌شوند؟

برای برنامه ریزی هر رویداد تیم برگزاری با طرف درخواست کننده یک جلسه حضوری گذاشته و کلیه نیازها و درخواست‌های آن‌ها را دریافت می‌کند و پس از آن ظرف 48 ساعت نرخ برگزاری رویداد مورد نظر اعلام می‌شود.

بعد از توافق اولیه و امضای قرارداد برنامه ریزی اصلی برای رویداد آغاز می‌شود. درخواست‌های رزرو ارسال شده و لیست مهمانان و برنامه ها دریافت می شود و برنامه رویداد ارائه می ‌شود.

آیا امکان برگزاری رویداد در داخل سازمان‌ها وجود دارد؟

در صورتی که سازمانی فضای مناسب برگزاری رویداد داشته باشد، تیم فدکس تریپ می‌تواند تمام برنامه‌های مورد نظر سازمان را در فضای داخلی مجموعه برگزار کند.

آیا امکان برگزاری رویداد در همه شهرها وجود دارد؟

در صورتی که تمایل به برگزاری رویداد در شهرهای دیگر دارید و یا می خواهید تورهای کارگاهی و آموزشی و تفریحی برگزار کنید ما میتوانیم در سراسر ایران برای برگزاری رویداد مورد نظر شما برنامه ریزی کنیم.

در صورت تمایل به تماس با واحد رویدادهای فدکس تریپ با شماره‌های زیر در ارتباط باشید:

021-92002044 داخلی 900 و 999

واتس اپ و تلگرام: 09129674166

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران